понедельник, 18 апреля 2016 г.

МІСЯЧНИК ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
(10.03.2016 - 10.04.2016)
Згідно Плану роботи відділу освіти, з метою виховання у дітей культури поводження з вогнем, створення системи протипожежної профілактичної роботи в закладі з метою покращення роботи по формуванню у дітей навичок протипожежної безпеки в умовах сім’ї та ДНЗ, з 10.03.2016 р. по 10.04.2016р. в ДНЗ був проведений місячник пожежної безпеки «Вогонь ворог – вогонь друг».
Метою проведення місячника пожежної безпеки є:
    покращення якості навчально-виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки;
·         удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного життя та здоров’я;
·         створення працівниками ДНЗ максимально безпечних умов перебування вихованців в оточуючому середовищі;
·         створення предметно-розвиваючого середовища (ігрових зон) з ОБЖД;
·         пропаганда навичок протипожежної безпеки серед дітей і батьків;
·         інтеграція суспільного та родинного виховання з проблем збереження здоров’я та безпеки життєдіяльності дитини з питань протипожежної безпеки.
Робота по проведенню місячника була спланована і проходила відповідно до вимог інструктивно-нормативних документів, рекомендацій і наказів, згідно затвердженому плану заходів:
·        Творчою групою було складено план заходів по підготовці та проведенню місячника, оформлено стенд нормативно-правових та інструктивно-методичних матеріалів з безпеки життєдіяльності.
·         Перевірено  стан пожежних щитів та пожежного обладнання.
·        Перевірено наявність інструкцій, з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків.
·        Вихователями систематизовано методичні  матеріали та наочні посібники, оновлено атрибути для сюжетно – рольових ігор «Рятівна служба – 101», «Ми – пожежники».
·        17.03.2016р було проведено практичний тренінг з евакуації дітей на випадок виникнення пожежі.
·        Старшою медичною сестрою Савельєвою С.О. було підготовлено і проведено консультацію «Перша допомога при опіках».
·        Протягом місяця з працівниками проводились інформаційні години, на яких розглядались питання щодо створення в ДНЗ безпечного середовища для дітей.
·        Практичним психологом було надано поради «Як уникнути психічних розладів у дитини, що отримала травму в результаті пожежі».
·        В усіх вікових групах  було проведено консультації з протипожежної безпеки для батьків «Щоб не сталося біди», опитувальник «Хто і що створює безпеку для дітей в навколишньому середовищі», оформлено інформаційні куточки «Подбай про безпеку дитини» та підготовлені папки-пересувки «Правила поведінки під час пожежі».
·        Організація практичної  діяльності з дошкільниками в закладі проходила за планом освітньо - виховної роботи, в якій приймали участь вихователі, спеціалісти, діти. Організовані заходи з дошкільниками були цікаві, змістовні, відповідали темі і меті. В підготовці до них вихователі проявили творчість, ініціативність, використали різні форми та методи роботи, а саме:
-Читання і обговорення художніх творів:    Г.Ю.Рогінська «Пожежна машина», Т.Коломієць «Козенята і вогонь», Г.Бойко «Пожежа», Т.Кінько «Наш номер 101»,"Віршики - навчалочки для нашої Наталочки", вивчення загадок, прислів’ів.
-Розвага для дітей старшої групи «Її величність Електрика в гостях у дітей».
-Тематичні заняття з циклу «Обережно – вогонь» для дітей молодшого і середнього дошкільного віку.
- Спортивні змагання для дітей середньої групи «Абетка безпеки».
- Екскурсії до вогнегасника, до пожежної частини.
- Виставка сімейних робіт: «Знає хай дитина кожна – жартувать з вогнем неможна!
-Робота з розмальовками, виготовлення макетів пожежних машин.


На підставі аналізу проведених заходів  можна зробити висновок, що  діти старшого дошкільного віку  знають номер телефонів пожежної частини (101), швидкої допомоги (103), вміють користуватися ними у випадку необхідності. Свої дії діти всіх вікових груп закріплюють в дидактичних іграх та сюжетно-рольових іграх, всі ситуації супроводжуються розповіддю, показом, демонстрацією та поясненням вихователя про небезпеку та наслідками зневажливого поводження з ними. 































Комментариев нет:

Отправить комментарий